Time for change

Haii peoples! 

Vandaag even wat anders want ondanks dat ik genoeg te vertellen heb is er iemand anders die nog een veel belangrijkere boodschap heeft. Over een aantal weken reis ik af naar Nepal maar ik ben niet de enige die daar heen gaat. Mijn goede vriendin en salsapartner India Prosser gaat namelijk ook naar Nepal. En deze jonge vrouw gaat daar niet zomaar heen om rond te reizen maar voornamelijk om daar te helpen in een weeshuis. 
Persoonlijk vind ik dit helemaal kicken, daar ik zelf ook naar Nepal ga en heel goed weet hoe dit land elk beetje hulp kan  gebruiken. En ik weet dat mijn trouwe lezers dat ook vinden. Nu hoeven we natuurlijk niet met ze alle in het eerste beste vliegtuig naar Nepal te stappen en iedereen daar te helpen. Daar zijn we allemaal veel te druk voor en dan heeft het ook niet zoveel zin want dan geef je al je geld uit aan een ticket en kan je daar niets meer geven. Daarom weet ik het heul goed gemaakt!! Ik heb namelijk een super toffe manier waarop je aanzienelijk minder geld kwijt bent dan dat ticket naar Nepal, en toch echt kan helpen doordat je geld daadwerkelijk daarheen gaat!! Maar dat wil ik vooral India zelf laten vertelen want dat doet ze super goed op haar eigen site.

Check de site hier!
Dus kort samengevat: dat ene biertje minder op je avond stappen, die paar sigarreten missen, een keer de auto laten staan of een keer niet die veel te dure koffie drinken in dat fancy cafetje bespaart je een paar duiten maar als genoeg mensen dat doen kan het voor deze kinders echt een verschil maken. Dat wil toch iedereen? Precies!! 

Om nog niet eens te beginnen over je goede karmapunten! Win-win.

Mocht je nou in zo’n levensbedreigende gehaaste situatie zijn dat je niet 5 minuten de tijd hebt de site van India door te spitten (want daar staan hele leuke dingen over haar project op) kan je je donatie ook overmaken naar het volgende rekeningnummer: 

India joy Prosser 

NL 59 ABNA 0442 1805 94

Dan zorgt India ervoor dat het goed terecht komt! 

Leave a Reply

